Veelgestelde vragen
Waar vind ik meer informatie over Crédit Agricole Group?
Meer informatie over Crédit Agricole Group kunt u terugvinden op de website van Crédit Agricole Group.
Kan ik bij CA CF NL terecht voor vragen over mijn bankrekening in Frankrijk?
Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. is onderdeel van Crédit Agricole Consumer Finance S.A. en is specialist in consumentenkrediet. Voor bankzaken en/of vragen over Crédit Agricole in Frankrijk kunt u terecht op de website van Crédit Agricole Banque et Assurances.
Wanneer is een kredietverstrekker betrouwbaar?
Een kredietgever moet in het bezit zijn van een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM). Crédit Agricole Consumer Finance Nederland B.V. is aangesloten bij de AFM, net als al zijn labels. Wij zijn aangesloten onder de volgende AFM-nummers:
Interbank: 12000062
MoneyCare: 12011731
KredietDesk: 12007501
Op de website van de AFM kunt u meer informatie vinden.
Wat is bewust lenen?
Bewust lenen betekent dat een lening is afgestemd op uw persoonlijke situatie. CA CF NL staat voor bewust lenen en maakt zich daar ook sterk voor. Daarom zijn wij aangesloten bij de VFN, de Vereniging van Financieringsondernemingen in Nederland. Op de website van de VFN vindt u meer informatie over de verschillende leenvormen en bewust lenen.
Kom ik in aanmerking voor een consumptief krediet?
Wilt u weten of u een consumptief krediet kunt afsluiten? Ga dan naar een financieel adviseur voor meer informatie en advies over het afsluiten van een consumptief krediet. U kunt een financieel adviseur bij u in de buurt vinden op de website van Interbank. Per 1 oktober is Interbank gestopt met het aanbieden van nieuwe leningen.
Ik heb een doorlopend krediet of een beëindigd doorlopend krediet. Kom ik in aanmerking voor compensatie?
Klanten met een doorlopend krediet of beëindigd doorlopend krediet kunnen in aanmerking komen voor rentevergoeding. U kunt telefonisch contact met ons opnemen op het gratis telefoonnummer 0800-00 56 op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur. Onze medewerkers helpen u graag verder.
Wat moet ik doen bij internetoplichting?
Net als andere kredietverstrekkers, heeft ook CA CF NL helaas af en toe te maken met internetoplichting. Hebt u een phishing mail ontvangen of twijfelt u aan de echtheid van een uiting? Klik dan hier voor meer informatie over hoe te handelen bij internetoplichting.